• Головна
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Нормативні документи
    • ЦНАП
    • Документи міської ради
  • Послуги
    • Міська рада
    • Запис на прийом
    • Перелік послуг
    • Електронні послуги
    • Перевірити стан послуги
    • Перевірити стан черги
    • Зареєструватися на прийом
    • Реєстраційна служба
    • Персональний кабінет
  • Медіа
    • Відеогалерея
    • Фотогалерея
    • Веб-камери
  • Контакти
+38 03433 451 18
  • Головна 
  • Послуги
  • Перелік послуг

Перелік послуг

09/09 Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок 

  • Термін виконання
  • Виконавець
  • Результат послуги
  • Перелік документів
  • Вкладення

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить . 

 

Головне територіальне управління юстиції в Івано-Франківській області


Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

 - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в електронній формі;

 - установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

 - повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови 



Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;

заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою, затвердженою відповідно до законодавства, – за бажанням заявника;

відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);

установчий документ юридичної особи – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі створення юридичної особи в результаті злиття або виділу;

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу;

документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі створення юридичної особи в результаті виділу;

документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання



Інформаційна картка

  • Tweet
  • Поділитися

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

           ПН, ВТ, ЧТ: 8:30 - 16:00
           СР:               8:30 - 20:00
           ПТ та СБ:    8:30 - 15:30
          НД:               вихідний


Сервіси

  • Перелік послуг за категоріями

  • Перелік послуг за установами

  • Електронна черга в садочки

  • Електронна черга в школи

  • Перевірка стану ID документів

Останні новини

  • Щодо зміни суб’єкта деяких адміністративних послуг державної соціальної допомоги

    Важливі зміни щодо соціальних виплат! Шановні мешканці Коломийської громади – отримувачі ...

    26 Чер 2025 8:00

  • Щодо внесення змін до послуги "Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни”

    У зв’язку із внесенням змін до Положення про Єдиний державний ...

    23 Чер 2025 10:24

  • 23 червня 2025 року відбудеться прийом громадян з особистих питань у міського голови Богдана Станіславського

    У понеділок, 23 червня, о 13 годині у приміщенні Коломийського ...

    23 Чер 2025 10:23

  • Щодо можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни

      Міністерство у справах ветеранів України продовжує впроваджувати послуги в ЦНАП ...

    17 Чер 2025 13:38

  • Про соціальний супровід військових 77 батальйону 102 бригади та їх сімей

    Інформуємо, що укладено договір між Карітас Коломия та 77 батальйоном ...

    17 Чер 2025 11:29

ПРО САЙТ

Сайт Центру надання адміністративних послуг м. Коломия

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на сайт
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».

РОЗДІЛИ

  • Запис на прийом
  • Документи міської ради
  • Відеогалерея
  • ЦНАП
  • Головна
  • Міська рада
  • Загальна інформація
  • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Перелік послуг
  • Електронні послуги
  • Перевірити стан послуги
  • Перевірити стан черги
  • Зареєструватися на прийом
  • Реєстраційна служба
  • Персональний кабінет
  • Фотогалерея
  • Веб-камери
2017-2025 © Центр надання адміністративних послуг м. Коломия
ВГОРУ