• Головна
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Нормативні документи
    • ЦНАП
    • Документи міської ради
  • Послуги
    • Міська рада
    • Запис на прийом
    • Перелік послуг
    • Електронні послуги
    • Перевірити стан послуги
    • Перевірити стан черги
    • Зареєструватися на прийом
    • Реєстраційна служба
    • Персональний кабінет
  • Медіа
    • Відеогалерея
    • Фотогалерея
    • Веб-камери
  • Контакти
+38 03433 451 18
  • Головна 
  • Послуги
  • Перелік послуг

Перелік послуг

09/49 Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 

  • Термін виконання
  • Виконавець
  • Результат послуги
  • Перелік документів
  • Вкладення

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 15 робочих днів з дати подання документів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення 

 

Головне територіальне управління юстиції в Івано-Франківській області


Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань*;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в електронній формі – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці**;

установчий документ в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа;

повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

* До впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, створеного відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», відповідний запис вноситься до Єдиного реєстру громадських формувань.

** До впровадження програмного забезпечення E203Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, створеного відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», видається копія рішення про державну реєстрацію.



Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління засновника про внесення змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

установчі документи постійно діючого третейського суду (положення, регламент третейського суду) у новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчих документах постійно діючого третейського суду;

список третейських суддів у новій редакції - у разі внесення змін до складу третейських суддів;

нотаріально засвідчена копія статуту засновника третейського суду.

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

 

Інформаційна картка

  • Tweet
  • Поділитися

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

           ПН, ВТ, ЧТ: 8:30 - 16:00
           СР:               8:30 - 20:00
           ПТ та СБ:    8:30 - 15:30
          НД:               вихідний


Сервіси

  • Перелік послуг за категоріями

  • Перелік послуг за установами

  • Електронна черга в садочки

  • Електронна черга в школи

  • Перевірка стану ID документів

Останні новини

  • Щодо зміни суб’єкта деяких адміністративних послуг державної соціальної допомоги

    Важливі зміни щодо соціальних виплат! Шановні мешканці Коломийської громади – отримувачі ...

    26 Чер 2025 8:00

  • Щодо внесення змін до послуги "Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни”

    У зв’язку із внесенням змін до Положення про Єдиний державний ...

    23 Чер 2025 10:24

  • 23 червня 2025 року відбудеться прийом громадян з особистих питань у міського голови Богдана Станіславського

    У понеділок, 23 червня, о 13 годині у приміщенні Коломийського ...

    23 Чер 2025 10:23

  • Щодо можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни

      Міністерство у справах ветеранів України продовжує впроваджувати послуги в ЦНАП ...

    17 Чер 2025 13:38

  • Про соціальний супровід військових 77 батальйону 102 бригади та їх сімей

    Інформуємо, що укладено договір між Карітас Коломия та 77 батальйоном ...

    17 Чер 2025 11:29

ПРО САЙТ

Сайт Центру надання адміністративних послуг м. Коломия

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на сайт
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».

РОЗДІЛИ

  • Запис на прийом
  • Документи міської ради
  • Відеогалерея
  • ЦНАП
  • Головна
  • Міська рада
  • Загальна інформація
  • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Перелік послуг
  • Електронні послуги
  • Перевірити стан послуги
  • Перевірити стан черги
  • Зареєструватися на прийом
  • Реєстраційна служба
  • Персональний кабінет
  • Фотогалерея
  • Веб-камери
2017-2025 © Центр надання адміністративних послуг м. Коломия
ВГОРУ