• Головна
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Нормативні документи
    • ЦНАП
    • Документи міської ради
  • Послуги
    • Міська рада
    • Запис на прийом
    • Перелік послуг
    • Електронні послуги
    • Перевірити стан послуги
    • Перевірити стан черги
    • Зареєструватися на прийом
    • Реєстраційна служба
    • Персональний кабінет
  • Медіа
    • Відеогалерея
    • Фотогалерея
    • Веб-камери
  • Контакти
+38 03433 451 18
  • Головна 
  • Послуги
  • Перелік послуг

Перелік послуг

08-04 Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки)

Місце надання послуги

 

пл. Привокзальна, м. Коломия, 2а/1, Івано-Франківська область, Україна,78203

Вартість послуги

 

Послуга платна

Термін надання послуги

 

Паспорт видається:
не пізніше ніж через 20 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його отримання;
не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оформлення заяви-анкети для його термінового отримання.

Результат надання послуги

 

Видача паспорта громадянина України або відмова від його оформлення чи видачі.

Інформаційна карта послуги

 

< Завантажити/Переглянути

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги

Для оформлення паспорта громадянина України особа подає:
1) заяву – анкету за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 №1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/управління надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, і його відокремленого підрозділу;
2) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
3) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, державного мита;
4) довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття – за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера). Якщо така інформація подавалася під час оформлення паспорта, що підлягає обміну відповідні документи не надаються.
документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті:
5) про місце проживання – про місце проживання – витяг про декларування та реєстрацію місця проживання особи або про зняте місце проживання (відповідно до Закону України від 05.11.2022 №1871-ІХ «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні») – за наявності;
6) про народження дітей – свідоцтва про народження дітей (за наявності);
7) про шлюб і розірвання шлюбу – свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови перебування у шлюбі або реєстрації акту цивільного стану про його розірвання) – за наявності;
8) про зміну імені – свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набуло законної сили або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт (за умови зміни прізвища, імені або по батькові) – за наявності.
Для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, який підтверджується медичним висновком закладу охорони здоров’я, оформлений в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу додатково подається одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру. Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.
Внесення до заяви – анкети та у подальшому у паспорт написання складових Імені «прізвища» та «імені» здійснюється українською мовою та латинськими літерами відповідно до Таблиці транслітерації українського алфавіту латинецею, затвердженою постановою КМУ від 27.01.2010 №55.
За необхідності написання прізвища або/та ім’я латинськими літерами відповідно до написання у раніше виданих на ім’я особи документах, подається письмова заява (довільної форми) та документ, що підтверджує зазначений факт, а саме:
- паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, проїзний документ дитини;
- документ, що підтверджує факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку;
- раніше видані паспорта на ім’я дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя, у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/один з подружжя є іноземцями.
У разі подання заяви-анкети законним представником/уповноваженою особою адміністрації установи виконання покарань або закладу МОЗ закритого типу, додатково подаються документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (крім випадків, коли законним представником є один із батьків)/уповноваженої особи адміністрації установи виконання покарань або закладу МОЗ закритого типу.
Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для оформлення паспорта, засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.
Оригінали документів повертаються особі (крім документів, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита) або її законному представнику/уповноваженій особі після оформлення заяви-анкети.

Форми документів для попереднього заповнення

Відсутні

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

Закон України «Про єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус » від 20.11.2012 № 5492- VI.
Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою ВРУ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26.06.1992 №2503-ХІІ.
Закон України «Про громадянство України» від 18.01.2001 №2235-ІІІ.
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 №1382- IV.
Декрет Кабінету Міністрів України «Про державне мито» від 21.01.1993 №7-93
Постанова КМУ від 25.03.2015 № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України» (в редакції постанови КМУ від 26.10.2016 № 745).
Постанова КМУ від 02.11.2016 № 770 «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері міграції».
Постанова КМУ від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».
Постанова КМУ від 26.11.2014 № 669 «Про затвердження порядку отримання, вилучення відцифрованих відбитків пальців рук особи».
Наказ МВС від 26.11.2014 № 1279 «Про затвердження зразка заяви – анкети для внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».
Наказ МВС від 13.04.2012 №320 «Про затвердження порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України».
Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання».
Наказ МВС від 25.12.2015 № 1633 «Про затвердження зразків документів, необхідних для оформлення, обміну, вилучення, тимчасового затримання паспорта громадянина України, та журналів їх обліку».

  • Tweet
  • Поділитися

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

           ПН, ВТ, ЧТ: 8:30 - 16:00
           СР:               8:30 - 20:00
           ПТ та СБ:    8:30 - 15:30
          НД:               вихідний


Сервіси

  • Перелік послуг за категоріями

  • Перелік послуг за установами

  • Електронна черга в садочки

  • Електронна черга в школи

  • Перевірка стану ID документів

Останні новини

  • Оцінка якості надання адміністративних послуг ЦНАПу м. Коломия за червень 2025 року

    За червень 2025 року до ЦНАП м. Коломия (управління «Центр ...

    02 Лип 2025 8:55

  • Важливе оголошення: Тимчасове призупинення надання послуг Державною міграційною службою

    Будь ласка, зверніть увагу, що з 1 липня 2025 року ...

    01 Лип 2025 8:11

  • Важлива інформація для отримувачів соціальної допомоги в Коломийській громаді!

    Важлива інформація для отримувачів соціальної допомоги в Коломийській громаді!   З 1 ...

    01 Лип 2025 8:02

  • Щодо зміни суб’єкта деяких адміністративних послуг державної соціальної допомоги

    Важливі зміни щодо соціальних виплат! Шановні мешканці Коломийської громади – отримувачі ...

    26 Чер 2025 8:00

  • Щодо внесення змін до послуги "Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни”

    У зв’язку із внесенням змін до Положення про Єдиний державний ...

    23 Чер 2025 10:24

ПРО САЙТ

Сайт Центру надання адміністративних послуг м. Коломия

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на сайт
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».

РОЗДІЛИ

  • Запис на прийом
  • Документи міської ради
  • Відеогалерея
  • ЦНАП
  • Головна
  • Міська рада
  • Загальна інформація
  • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Перелік послуг
  • Електронні послуги
  • Перевірити стан послуги
  • Перевірити стан черги
  • Зареєструватися на прийом
  • Реєстраційна служба
  • Персональний кабінет
  • Фотогалерея
  • Веб-камери
2017-2025 © Центр надання адміністративних послуг м. Коломия
ВГОРУ