• Головна
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Нормативні документи
    • ЦНАП
    • Документи міської ради
  • Послуги
    • Міська рада
    • Запис на прийом
    • Перелік послуг
    • Електронні послуги
    • Перевірити стан послуги
    • Перевірити стан черги
    • Зареєструватися на прийом
    • Реєстраційна служба
    • Персональний кабінет
  • Медіа
    • Відеогалерея
    • Фотогалерея
    • Веб-камери
  • Контакти
+38 03433 451 18
  • Головна 
  • Послуги
  • Перелік послуг

Перелік послуг

14-16 Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

Місце надання послуги

 

пл. Привокзальна, м. Коломия, 2а/1, Івано-Франківська область, Україна,78203

Місце надання послуги ВРМ ЦНАП

 

с. Воскресинці, вул. Тараса Шевченка, 40А
с. Іванівці, вул. Центральна, 8А
с. Корнич, вул. Олександра Довженка, 2А
с. Королівка, вул. Шкільна, 27
с. Раківчик, вул. Лесі Українки, 1
с. Саджавка, вул. Українська, 68
с. Товмачик, вул. Шкільна, 34А
с. Шепарівці, вул. Шевченка, 108

Вартість послуги

 

Адміністративна послуга надається безоплатно.

Термін надання послуги

 

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Результат надання послуги

 

Призначення допомоги / відмова у призначенні допомоги

Інформаційна карта послуги

 

Завантажити/Переглянути

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги

1.Заява, уповноваженого представника сім’ї, що складається за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441;
2.Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, складена за формою, встановленою Мінсоцполітики (в декларації зазначається інформація про склад сім’ї заявника);
3.Копія документа, завірена в установленому порядку, що посвідчує особу;
4.Копія довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті), в тому числі на дітей, що входять до складу сім’ї заявника, завірена в установленому порядку з пред’явленням оригіналу;
5.Копія свідоцтва про народження дітей, завірена в установленому порядку з пред’явленням оригіналу.
У разі народження дітей за межами України подають видані компетентними органами країни перебування і легалізовані у встановленому порядку документи, що засвідчують народження дітей;
6.Довідка з навчального закладу дитини, якщо дитина навчається за денною формою в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах І-ІV рівня акредитації, ( для дітей від 18 до 23 років);
7.довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення;
8.Довідка про неодержання зазначеної допомоги в органах соціального захисту населення за місцем реєстрації, (у разі звернення за призначенням допомоги за місцем фактичного проживання);
9.Довідка про розмір нарахованих пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу в органах соціального захисту населення за місцем реєстрації, (у разі звернення за призначенням допомоги за місцем фактичного проживання);
10.Довідка з навчального закладу, про те, що під час літніх канікул дитина не перебувала на повному державному утриманні, (у разі якщо дитина перебуває на повному державному утриманні);
11.Наказ з роботи та завірений, в установленому порядку, копія медичному висновку лікарсько-консультативної комісії (у разі здійснення догляду за дітьми, які потребують догляду протягом часу, визначеного в медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку).
12.Довідка встановленої форми про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, (за наявності);
13. Довідка про отримання/неотримання пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу;
14.Заява для перерахунку коштів на відкритий рахунок в установі уповноваженого банку.
15. Копія витягу з реєстру територіальної громади щодо зареєстрованого місця проживання.
У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи, заявник (уповноважений представник сім′ї) повинен подати їх до управління «Центр надання адміністративних послуг» Коломийської міської ради протягом одного місяця з дня звернення за призначенням допомоги.

Форми документів для попереднього заповнення

Відсутні

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» від 01.06.2000 № 1768- ІІІ

Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 № 250 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 632);

Порядок обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги»

Наказ Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 “Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 19.06.2006 № 345 «Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972

  • Tweet
  • Поділитися

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

           ПН, ВТ, ЧТ: 8:30 - 16:00
           СР:               8:30 - 20:00
           ПТ та СБ:    8:30 - 15:30
          НД:               вихідний


Сервіси

  • Перелік послуг за категоріями

  • Перелік послуг за установами

  • Електронна черга в садочки

  • Електронна черга в школи

  • Перевірка стану ID документів

Останні новини

  • Щодо зміни суб’єкта деяких адміністративних послуг державної соціальної допомоги

    Важливі зміни щодо соціальних виплат! Шановні мешканці Коломийської громади – отримувачі ...

    26 Чер 2025 8:00

  • Щодо внесення змін до послуги "Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни”

    У зв’язку із внесенням змін до Положення про Єдиний державний ...

    23 Чер 2025 10:24

  • 23 червня 2025 року відбудеться прийом громадян з особистих питань у міського голови Богдана Станіславського

    У понеділок, 23 червня, о 13 годині у приміщенні Коломийського ...

    23 Чер 2025 10:23

  • Щодо можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни

      Міністерство у справах ветеранів України продовжує впроваджувати послуги в ЦНАП ...

    17 Чер 2025 13:38

  • Про соціальний супровід військових 77 батальйону 102 бригади та їх сімей

    Інформуємо, що укладено договір між Карітас Коломия та 77 батальйоном ...

    17 Чер 2025 11:29

ПРО САЙТ

Сайт Центру надання адміністративних послуг м. Коломия

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на сайт
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».

РОЗДІЛИ

  • Запис на прийом
  • Документи міської ради
  • Відеогалерея
  • ЦНАП
  • Головна
  • Міська рада
  • Загальна інформація
  • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Перелік послуг
  • Електронні послуги
  • Перевірити стан послуги
  • Перевірити стан черги
  • Зареєструватися на прийом
  • Реєстраційна служба
  • Персональний кабінет
  • Фотогалерея
  • Веб-камери
2017-2025 © Центр надання адміністративних послуг м. Коломия
ВГОРУ