• Головна
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Нормативні документи
    • ЦНАП
    • Документи міської ради
  • Послуги
    • Міська рада
    • Запис на прийом
    • Перелік послуг
    • Електронні послуги
    • Перевірити стан послуги
    • Перевірити стан черги
    • Зареєструватися на прийом
    • Реєстраційна служба
    • Персональний кабінет
  • Медіа
    • Відеогалерея
    • Фотогалерея
    • Веб-камери
  • Контакти
+38 03433 451 18
  • Головна 
  • Послуги
  • Перелік послуг

Перелік послуг

17-01 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

Місце надання послуги

 

пл. Привокзальна, м. Коломия, 2а/1, Івано-Франківська область, Україна,78203

Місце надання послуги ВРМ ЦНАП

 

с. Воскресинці, вул. Тараса Шевченка, 40А
с. Іванівці, вул. Центральна, 8А
с. Корнич, вул. Олександра Довженка, 2А
с. Королівка, вул. Шкільна, 27
с. Раківчик, вул. Лесі Українки, 1
с. Саджавка, вул. Українська, 68
с. Товмачик, вул. Шкільна, 34А
с. Шепарівці, вул. Шевченка, 108

Вартість послуги

 

безкоштовно

Термін надання послуги

 

Надається в день реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

Результат надання послуги

 

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію обтяження речового права в паперовій формі (за бажанням заявника), або рішення про відмову у державній реєстрації обтяження речового права на нерухоме майно

Інформаційна карта послуги

 

Завантажити/Переглянути

Документи

Перелік документів необхідних для отримання послуги

1.Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно формує та роздруковує заяву, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис).
2. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється для встановлення особи заявника).
3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України).
4. Документ, що підтверджує повноваження (довіреність);
5. Документ, що посвідчує посадову особу (службове посвідчення).
6. Документи, що свідчать про визначення нерухомого майна як безхазяйного (рішення органу місцевого самоврядування, технічний паспорт, відмова власника від права власності на майно).

Форми документів для попереднього заповнення

Відсутні

Нормативні акти, якими регламентують надання послуги

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами).
Постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року №1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами).
Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада 2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634 (зі змінами); наказ Міністерства юстиції України від 28 березня 2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій 2 території України» (зі змінами)

  • Tweet
  • Поділитися

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

           ПН, ВТ, ЧТ: 8:30 - 16:00
           СР:               8:30 - 20:00
           ПТ та СБ:    8:30 - 15:30
          НД:               вихідний


Сервіси

  • Перелік послуг за категоріями

  • Перелік послуг за установами

  • Електронна черга в садочки

  • Електронна черга в школи

  • Перевірка стану ID документів

Останні новини

  • Щодо зміни суб’єкта деяких адміністративних послуг державної соціальної допомоги

    Важливі зміни щодо соціальних виплат! Шановні мешканці Коломийської громади – отримувачі ...

    26 Чер 2025 8:00

  • Щодо внесення змін до послуги "Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни”

    У зв’язку із внесенням змін до Положення про Єдиний державний ...

    23 Чер 2025 10:24

  • 23 червня 2025 року відбудеться прийом громадян з особистих питань у міського голови Богдана Станіславського

    У понеділок, 23 червня, о 13 годині у приміщенні Коломийського ...

    23 Чер 2025 10:23

  • Щодо можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни

      Міністерство у справах ветеранів України продовжує впроваджувати послуги в ЦНАП ...

    17 Чер 2025 13:38

  • Про соціальний супровід військових 77 батальйону 102 бригади та їх сімей

    Інформуємо, що укладено договір між Карітас Коломия та 77 батальйоном ...

    17 Чер 2025 11:29

ПРО САЙТ

Сайт Центру надання адміністративних послуг м. Коломия

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на сайт
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».

РОЗДІЛИ

  • Запис на прийом
  • Документи міської ради
  • Відеогалерея
  • ЦНАП
  • Головна
  • Міська рада
  • Загальна інформація
  • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Перелік послуг
  • Електронні послуги
  • Перевірити стан послуги
  • Перевірити стан черги
  • Зареєструватися на прийом
  • Реєстраційна служба
  • Персональний кабінет
  • Фотогалерея
  • Веб-камери
2017-2025 © Центр надання адміністративних послуг м. Коломия
ВГОРУ