• Головна
  • Про ЦНАП
    • Загальна інформація
    • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Нормативні документи
    • ЦНАП
    • Документи міської ради
  • Послуги
    • Міська рада
    • Запис на прийом
    • Перелік послуг
    • Електронні послуги
    • Перевірити стан послуги
    • Перевірити стан черги
    • Зареєструватися на прийом
    • Реєстраційна служба
    • Персональний кабінет
  • Медіа
    • Відеогалерея
    • Фотогалерея
    • Веб-камери
  • Контакти
+38 03433 451 18
  • Головна 
  • Новини
  • Професійний розвиток ветеранів для роботи ...

Новини

11:06 | 28 Кві 23 374

Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС

Громадська організація "Школа врядування" проводить набір на безкоштовне навчання ветеранів. 

Оголошено додатковий відбір на проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС”

 

Проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО “Школа врядування” на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія». 

Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США.

 Відкрито реєстрацію для участі у додатковому відборі на безкоштовну сертифікатну програму навчання ветеранів та ветеранок, які планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Мета сертифікатної програми «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення», яка погоджена Національним агентством з питань державної служби, як програма підвищення кваліфікації:

Сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:

●не мають жодного досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому; 

●перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 3 років станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому.

Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС. 

Тривалість програми – 12 тижнів.

Графік занять – 3 дні на тиждень у вечірній час, 2 заняття на день. 

Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв

 

Форма навчання – дистанційна, онлайн. Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі (з викладачем) на платформі ZOOM. А також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням навчальних матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.

 

Етапи конкурсного відбору на навчання: 

• подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 30.04.2023 р. включно. 

• оголошення результатів конкурсного відбору – 08.05.2023р. 

• початок навчання - 16.05.2023р. 

Очікувані результати навчання: 

 

Після проходження навчання, Ви отримаєте комплекс знань і зможете розвинути уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.  

 

Зокрема розвинути професійні компетентності необхідні для: 

 

●виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо); 

●роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо); 

●самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо). 

 

Усім слухачам, які успішно завершили програму, видається відповідний сертифікат.

Вимоги до кандидатів: 

●вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр); 

●наявність статусу ветерана АТО/ООС, російсько-української війни;

●загальний стаж роботи не менше 2х років у будь-якій сфері. У т.ч. для тих ветеранів і ветеранок, хто не має стажу державної служби і не працював в органах державної влади, або місцевого самоврядування.

●якщо ви ветеран, ветеранка і вже маєте досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до трьох років (вступ без проходження конкурсу); 

●вільне володіння державною мовою; 

●користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери; 

●доброчесність, сумлінність; 

●свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування. 

Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy

 

Залишилися запитання? Звертайся до нас: [email protected]

 

  • Tweet
  • Поділитися

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

           ПН, ВТ, ЧТ: 8:30 - 16:00
           СР:               8:30 - 20:00
           ПТ та СБ:    8:30 - 15:30
          НД:               вихідний


Сервіси

  • Перелік послуг за категоріями

  • Перелік послуг за установами

  • Електронна черга в садочки

  • Електронна черга в школи

  • Перевірка стану ID документів

Останні новини

  • Щодо зміни суб’єкта деяких адміністративних послуг державної соціальної допомоги

    Важливі зміни щодо соціальних виплат! Шановні мешканці Коломийської громади – отримувачі ...

    26 Чер 2025 8:00

  • Щодо внесення змін до послуги "Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни”

    У зв’язку із внесенням змін до Положення про Єдиний державний ...

    23 Чер 2025 10:24

  • 23 червня 2025 року відбудеться прийом громадян з особистих питань у міського голови Богдана Станіславського

    У понеділок, 23 червня, о 13 годині у приміщенні Коломийського ...

    23 Чер 2025 10:23

  • Щодо можливості отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни

      Міністерство у справах ветеранів України продовжує впроваджувати послуги в ЦНАП ...

    17 Чер 2025 13:38

  • Про соціальний супровід військових 77 батальйону 102 бригади та їх сімей

    Інформуємо, що укладено договір між Карітас Коломия та 77 батальйоном ...

    17 Чер 2025 11:29

ПРО САЙТ

Сайт Центру надання адміністративних послуг м. Коломия

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті дозволяється за умови посилання на сайт
Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали охороняються законом України «Про авторське право і суміжні права».

РОЗДІЛИ

  • Запис на прийом
  • Документи міської ради
  • Відеогалерея
  • ЦНАП
  • Головна
  • Міська рада
  • Загальна інформація
  • Структура ЦНАП
  • Новини
  • Перелік послуг
  • Електронні послуги
  • Перевірити стан послуги
  • Перевірити стан черги
  • Зареєструватися на прийом
  • Реєстраційна служба
  • Персональний кабінет
  • Фотогалерея
  • Веб-камери
2017-2025 © Центр надання адміністративних послуг м. Коломия
ВГОРУ